Himmel - och helvete..?! :-)

Varför måste det vara så??
Återigen ger sig lagen om alltings jävlighet påmind..! :-)
Man ska tydligen inte "få lov" att känna lycka, kärlek, glädje - You name it! -
utan att straffas... Eller?!

Hmm..
Nåja, hursomhelst - min helg har bestått av exakt ovan beskrivna...
Det vill säga en hel del himmel - men ganska mycket helvete avslutar helgen...
Och än en gång sitter man där med skägget i brevlådan och samvetet långt upp (eller möjligen ner?!) i halsen..
V a r f ö r ?

Håhåjaja..
Men jag lever, jag ÄR och jag är lycklig - trots allt! :-)
Önskar Er alla en underbar kväll!

Kärlek!
//Anna

Helvetet är ingen plats, utan ett sinnestillstånd...

Och TACK!
- till Er som ger mig stöd, kärlek och glädje!
Utan Er vore jag inget..!

Kommentarer
Postat av: Marri

Hej kära Anna!



Jag vet precis hur du känner, men du försök fokusera på det positiva. Jag vet att det är lättare sagt än gjort men det är det som håller mitt mod uppe just nu.



Skickar en mängd styrkekramar!

2009-06-01 @ 14:10:28
URL: http://sprallisbarn.blogg.se/
Postat av: iesson

känner för dig och har själv svävat mellan himmel och helvetet...ett flertal gånger.



Jag är dock inte troende och tror inte på ovanstående helt krasst.



Jag brukar föreställa mig livet som en färgpalett.. Alla färger måste finnas för att få den fulltalig. Varje färg i sig representerar olika känslotillstånd och händelser - vilka finns i många skiftningar och nyanser. Allt från mörkaste svart till ljusaste ljus och från kallt till varmt. Tänk dock att alla färger består i grunden av 3 färger.. rött - blått - gult i dels en varm och en kall skala - utav dessa färgar skapas ALLA färger och nyanser. Facinerande!!

Talar man om tron - så är där också 3 trenigheten ett heligt tal. man brukar ju säga TRO HOPP & KÄRLEK

JAG TROR PÅ MÄNSKLIGHETEN OCH MÄNNISKANS KRAFT ATT TA SIG FRAM!!



(((((MÄNGDER AV KRAMAR))))

2009-06-03 @ 22:40:15
URL: http://iesson.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0