Jag är jag..


Om det finns något jag reagerat på genom åren,
 så är det uttryck som;
"..Du är snäll så Du är dum.."
eller;
"...Du älskar för mycket..."

....?!
Okej - är jag den enda som är skyldig till detta i så fall?!

Jag vet allt för väl, att jag kan vara snäll intill dumhet
- men det är alltid av ovillkorlig kärlek det kommer!

Och att "..älska för mycket"..?
Kan man det??!
Jag vet inte
- men det jag vet det är att dom jag älskar, dom älskar jag villkorslöst och bortom vett och sans!
Och på vilket sätt kan det vara fel?! I så fall är ju Kärlek fel..?! Eller...??
Bara en stilla undran...

Kärlek till Er alla!
... och tusen t a c k för att Ni finns där för mig!

"Let me be me.."
//Anna

("Let me be myself".. Tack SmulAnn!)

Kommentarer
Postat av: carola

tack älskade du för att du finns här..för mig och för alla andra..



Älska för mycket..nej, det kan man inte..

Bry sig för mycket gör jag men...det är av kärlek..

Önskar ibland att man kunde vara som somliga mammor, bara släppa taget och inte bry sig..



Fast hon är mitt allt, mitt hjärta..



Idag har hon varit här, fast inte träffat mig..men syskonen..

du skulle sett deras glädje, sprang barfot och mötte henne med utsträckta armar...

Hoppas det värmde hennes trasiga hjärta..



Nu ska jag snart krypa till kojs...Hoppas du får en god natt...med söta drömmar

2009-05-22 @ 22:06:36
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Glitterblomma

Nej älska för mycket kan man inte vännen! Kramar!!!

2009-05-23 @ 16:51:07
Postat av: Pilla

En STOR kram till dig,min vän!!!!

Älskar DIG

2009-05-23 @ 17:15:06
Postat av: carola

kikar in med en stoooooor kram till dig gumman..

2009-05-24 @ 11:11:59
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: SmulAnn

Du gillade visst låten! Kul! jag älskar den!

Kram!

2009-05-24 @ 21:44:49
URL: http://blogg.aftonbladet/25248-.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0