M i n blogg... :-)

Tack och lov för de positiva vindar som faktiskt fläktar förbi i mitt liv just nu!
För trots allt, så händer det en hel del bra saker i mitt liv för tillfället,
och jag är mycket glad, tacksam och inte minst ödmjuk inför detta. :-)
Det finns inte längre bara en utan flera möjligheter för mig att komma närmare min dröm
- och jag tänker absolut utforska dom alla närmre!

Så en helt annan sak;
Min blogg är m i n.
Det är mina ord, mina tankar, känslor och värderingar
- och de är inte nödvändigtvis rätt alltid, men det är så jag känt, tänkt och upplevt i just det ögonblicket.
Men eftersom jag lämnar ut mig en hel del, så inser jag förstås riskerna också...
Dock överväger de positiva känslorna, reaktionerna, kommentarerna och erfarenheterna och därför låter jag inte folks okunskap, missunsamhet, avundsjuka - eller vad det nu än beror på, sårande kommentarer eller till och med påhopp, stoppa mig!

Det är min blogg och mitt liv och jag skriver vad jag vill, när jag vill, om och hur jag vill
- och de som på något sätt och av någon anledning har ont av detta, får helt enkelt låta bli att läsa!

Ha en underbar lördag!

Kärlek!
//Anna

(Vet att jag haft detta citat tidigare, men det är väl värt att läsa igen!)

Världens härlighet är förgänglig,
och det är inte genom den vi ska mäta vårt liv,
utan genom valen vi gör när vi följer vårt levnadsöde,
tror på våra utopier
och kämpar för våra drömmar.
Vi är alla huvudpersoner i vårt eget liv,
och det är ofta de anonyma hjältarna
som lämnar efter sig de djupaste spåren. (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: Pilla

Är sååå tråkigt att även du blivit utsatt Anna. Precis detta som var anledningen till att jag lade ner min blogg!

Efter X-antal påhopp gav jag upp,fast jag oxå älskar att skriva av mig, både positiva OCH negativa saker som händer i ens liv.. Hoppas att du pallar att hålla dig kvar Anna,för jag älskar att läsa dina rader här...

Många kramar från mig

2009-05-16 @ 20:30:12
Postat av: Marri

Hej Anna!



Självklart är det din blogg och du skriver vad du vill. Försök att skaka av dig de påhopp och negativa kommentarer du har fått. Tänk på att du skriver för dig själv och för oss som tycker om att läsa din blogg och stötta dig :)



Hoppas du har haft en bra helg! Kram

2009-05-17 @ 13:42:25
URL: http://sprallisbarn.blogg.se/
Postat av: Ingela la la

Klart du ska skriva vad du vill. Jag förstår inte riktigt det här att folk nlämnar tråkiga kommentarer, jag har ju i för sig inte bloggat så länge men om man inte gillar nåt så behöver man ju inte läsa.. eller?



Fortsätt du i samma stil.

Kram Ingela

2009-05-17 @ 20:39:33
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: iesson

Vet du Anna! Så många människor är rädda för ord, känslor o framförda tankar. Man kan undra varför... Är de dessutom snara att kritisera och döma så kan det vara så att det kanske är hos dem felet ligger -och inte hos dig. En del individer har tydligen som hobby att framföra negativa åsikter och kommentarer. Men tänk!! Vilket futtigt liv de har! Så trängda och insnärjda de är i grumlighetens träsk fullt av svarta, elaka, trånga tankar.

NEJ LEV LIVET FULLT UT!! njut, skriv, tänk och dela med dig av det du är bra på!!

(((((varma kramar iesson)))))

2009-05-18 @ 10:23:08
URL: http://iesson.bloggsida.se
Postat av: Anonym

åh Anna..du har som vanligt rätt i allt..

Förstår inte folk som orkar lämna kommentarer, att dom inte hellre avstår från att läsa..



Du vet hur personlig jag är..har fått mycket skit för det..

Jag är sån som måste skriva av mig känslor och tankar..

Fortsätt du och skriv...som sagt en dos Anna om dagen:)

2009-05-18 @ 14:08:15
Postat av: SmulAnn

Alltid svårt detta har varit med om samma sak.

Kram

2009-05-21 @ 12:26:37
URL: http://blogg.aftonbladet/25248-.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0