Uppdatering..

Jag har ju faktiskt glömt att nämna den där dagen jag firade förra veckan
- födelsedagen... :-)
Som jag nämnt tidigare, så spelar inte åldern mig någon roll längre
- det viktiga är att jag är i l i v e t !

TACK - till alla som grattade mig, både här på bloggen och hemma!
Tack för all värme, kärlek och omtänksamhet jag omges av, det är verkligen härligt. :-)

Måste ju visa de fina presenterna..

Detta underbara krus från
Wallåkra Stenkärlsfabrik fick jag av mina kära föräldrar och syskon, att ha tetravin i, visst är det fint??! :-)



Halsbandet fick jag av mina älskade små barn (fast jag hade ju själv hjälpt till lite, hihi..)..



Och dessutom kom, mycket lägligt, den officiella inbjudan till Mammablogg Galan just på "min dag"!
Ser verkligen fram emot detta, det ska bli så kul att träffa alla och bara vara för en dag eller två.. :-)



Ha en underbar dag, på återhörande!

Kärlek!
//Anna

"Det är inte åren i Ditt liv som räknas,
utan livet i Dina år.." (A Lincoln)

Kommentarer
Postat av: Pilla

HM........

Glömde "visa" presenten som du fick av mig :-))

ha,ha,ha..

kram,Pilla

2009-05-09 @ 11:06:00
Postat av: Carolines Oas

Vad trevligt att få träffa dig på galan!!!



Grattis i efterskott...till livet;)



Ha en underbar dag. Många kramar Caroline

2009-05-09 @ 12:15:34
URL: http://carolinesoas.wordpress.com/
Postat av: carola

åh vilka fin fina presenter..

Åh så kul att gå på gala..hoppas ni får det toppen där..

kram kram

2009-05-09 @ 23:29:59
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Herr E

Lincolns visdomsord är verkligen ord väl värda att leva efter!

2009-05-10 @ 00:24:22
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0