Det är så gott...


... och må gott igen! :-)
Lite brainstorming och allmän mundiarré, och allt känns så mycket bättre.
Jag känner mig liksom nyförlöst, pånyttfödd,
och lättare till både kropp och sinne.
Äntligen känner jag styrkan, energin och kreativiteten återvända
- jag har helt enkelt tänt det där j-a ljuset i tunneln på egen hand! :-)
Och det känns fantastiskt skönt att tyngden på axlarna nästintill försvunnit,
dimman som legat över mig som ett tungt täcke har lättat
och jag kan se allting så mycket klarare. :-)

Kärlek!
//Anna



Kommentarer
Postat av: MizzLiz

Mycket, mycket starkt gjort att tända lampan på egen hand. Det är få förunnat att kunna det.

Glädjer mig =)

Kram

2009-10-26 @ 18:27:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/mizzliz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0