My masterpiece.. :-)

Hmm..? :-) Men faktum är att jag själv är mycket nöjd med och stolt över denna bild :-).
Det är en sådan kick - för både humör och självkänsla! - när jag skrivit något
jag kan känna mig stolt över, något som berör,
eller som här, när jag lyckats fånga ett eller annat ögonblick på bild 
som jag dessutom själv är nöjd med.. :-)
Det är en härlig känsla
och ibland måste man väl få lov att ge sig själv en klapp på axeln,
eller..? :-)



Problemen söker upp dig,
möjligheterna måste du själv leta upp.. :-)

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: syster yster

jag tror vi är alldeles för dåliga på att ge oss själva en klapp på axeln emellanåt! vi borde göra det varje dag, tycker jag. vi måste tycka om oss själva, och inse att vi duger bra oavsett hur vi är. hur ska andra annars kunns tycka om oss? bilden är jätte fräck!

2010-02-03 @ 20:29:28
Postat av: c

jösses så läcker..



Anna jag har inte hunnit läst i kapp, vad har hänt i ditt liv?

Blir orolig.

Du har funnits mina tankar hela tiden, vissa har man där.

Du är en av dom

varm kram

2010-02-03 @ 23:28:50
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: SmulAnn

Tittar in och ser dina fina bilder! jag tycker du ska publicera dem på något sätt!

Här skiner solen idag! Det är kallt men vackert!

kram!

2010-02-07 @ 10:52:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-
Postat av: jörgen chef...

du är ju en mästare.... och min kvinna det är ju underbart.. kram från helsingorg och mig..

2010-02-08 @ 11:25:27
Postat av: carola

kikar in och säger god morgon och kramar om

2010-02-09 @ 09:57:24
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0