Syn på livet...



Ja, var och en har ju sin egen syn på livet...
Och jag har min :-)...
Carpe diem! Så gott det nu går...
Men framför allt - glöm inte att berätta om och beskriva kärleken till Dina nära och kära
så ofta som möjligt, och försök att aldrig skiljas från någon i vredesmod
- man vet aldrig vad morgondagen bär i sitt sköte...
If tomorrow never comes...

Kärlek!
//Anna

... Och än en gång kan jag inte låta bli att citera min favorit;
"Var och en har sitt sätt att se på livet,
att handskas med svårigheter och erövringar.
Att undervisa är att visa att det är möjligt,
att lära sig är att göra det möjligt för sig själv." (Paulo Coelho)


Kommentarer
Postat av: carola

så sant...Passa på idag att berätta för i morgon kan det vara för sent..



Saknat att kikat in hos dig...Mycket att läsa i kapp.

En stor varm kram

2010-08-07 @ 03:29:38
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0