Modersvingen..

Mina barn,
mina mirakel...




Jag snubblar,
jag faller
och ibland reser jag mig inte förrän på nio och en halv...
Men jag gör det,
jag kommer tillbaks.
...För att jag måste,
för att jag vill,
för att jag kan :-)
av ren kärlek och massor av vilja!

De är under mina (förvisso kanske svarta :-) ..) vingars beskydd,
och inget och ingen kan någonsin ändra på det!
Med kropp och själ,
bortom vett och sans,
 älskar jag dom.
Och det är dessutom så,
att det som ibland gör vår tillvaro extratuff - NPF...,
gör mina barn än mer speciella och unika
och att jag älskar och beskyddar dom ännu mera hårdnackat och intensivt. :-)

Tack för att Ni finns mina älskade solstrålar
- Anthony och Thess!

Kärlek!
//Anna

"... Ty modershjärtat har ej sitt like
i trofast kärlek det tror jag nog..." (ur "Modersvingen")


Kommentarer
Postat av: carola

så vackert skrivet anna..

Hoppas du haft en härlig helg..



Jag har jobbat min första helg, jösses vad det hänt saker..

Snöar gör det också, va kul;)

Stor kram tjejen

2010-03-21 @ 15:33:56
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0