Förutsägbart? Never... :-)

Lustigt hur man föreställer sig saker på förhand...
Man tror att man vet vad som ska ske och hur en viss situation ska te sig...
Allt för ofta blir man emellertid besviken (men dock ej överraskad!)
- inte minst när man rör sig i diagnosland, där allting kan ändra sig i en hastighet
som får blixten att rodna... :-)

Å andra sidan så är det ju både illa och väl att vi inte har alla svar på förhand
- det skulle ju ta kål på all spänning... (på gott och ont!) :-)

Carpe diem!

// Anna.

 

... Hmm - tjaa, mina barn är definitivt inte förutsägbara..! :-)


Kommentarer
Postat av: carola

tack för att du kikade in, har varit lite orolig:)



Fast var hör jag hemma, det har varit suicid och det senaste med all sorts misshandel..Känner mig ego när jag tänker på mig själv och hur jag känner mig.

Finns så mycket hat och andra blandade känslor, skuld m. m..



Hoppas din helg blir bra stumpan

sussa sött

2010-05-15 @ 21:26:15
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0