Bara en människa.. :-)

Jag vill bara än en gång ta tillfället i akt att tacka alla Er underbara människor här i bloggvärlden!
T a c k - för att Ni förstår, stöttar, peppar, delar... Ja, allt - utan att döma mig..!
Alla är välkomna med åsikter, tankar, kritik - whatever...
Men - är det något som gnager, så say it in my face! Jag kan ta det, inga problem! :-)

Återigen - jag gör bara mitt bästa,
för att göra mitt och mina barns liv drägligt och glädjefullt.
Sorry, ifall det sticker i någons ögon
- men jag är bara människa och mamma,
och jag har bara ETT liv till låns....

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Kikar förbi och kramar om en fantastiskt fin tjej...

Ha en bra fredagskväll och en trevlig helg//Lena

2010-11-19 @ 16:05:41
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: zoffe

Vi finns här för dig vännen..likväl som du finns där för oss nästa gång. Och visst är det fantastiskt, att vi så främmande inför varandra kommer så nära inpå livet, stundtals närmre än de vänner man omger sig av på hemmaplan..



Stor och innerlig kram!

2010-11-19 @ 16:48:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0