Oron stiger...

Usch ja...
Här är det ju som Ni vet höga berg och djupa dalar
- även i "normala" fall...
Men just nu är ju som bekant ingenting ens i närheten av "normalt" i mitt liv...!
Gudarna ska veta, att jag och barnen har en hel del att bita i
- men som jag sagt tidigare;
just nu är ingenting viktigare än min älskade mor!
Och såväl jag som mina systrar är inställda på dåliga nyheter på tisdag (när mor ska till onkologen)...
Vi vet vad vi ser och hör - men allt det som inte synts och märkts utanpå då...?
Hur långt gånget och illa är det..?!
Och här går jag ändå och bryr mig på hur jag ska ha råd att ha kvar mitt hus... Patetiskt, eller hur?
För personligen skiter jag i alla pengar, hus och saker i världen
- men jag kan inte förlora min mor också...! Inte redan?
Förlåt - det blev ett negativt inlägg...
Men jag var bara "tvungen" att få det ur systemet! :-)
Och jag ger aldrig upp en kamp, det tror jag de flesta av Er vet?
Vi måste t r o ! <3

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Inget underligt att värdsliga tankar kommer då man har det jobbigt. De är ju lättare att hantera än de stora bekymren och tankarna!

Du är i mina tankar Anna!

Stora kramar till dig gumman//Lena

2011-06-27 @ 09:01:12
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Sara

Mormor kommer klara detta! :) Hon är nog starkare än vi tror. Visst kommer det bli en tuff tid men med allas hjälp så kommer allt gå jättebra. Morfar går nog inte med på något annat. <3 Kram!

2011-06-27 @ 14:24:02
Postat av: Anonym

Stora, varma kramar till dig Anna!!!! Krama om Bodil varmt från mig. Kram Jeanette

2011-06-27 @ 15:41:09
Postat av: Pilla

Tröste kramar (hur nu det ska gå till) :-(

2011-06-27 @ 20:03:52
Postat av: Mamma Z

Att förlora sin förälder såsom du gjorde för bara så lite sen tar tid att läka..för mig tog det två år..och då hade jag min mamma kvar i livet.. Det kan inte vara menat så att du skall förlora din mamma inom kort tid nu också..

Du har ju fullt upp såsom det är allaredan..

Tänker på dig, men kan ändå inte sätta mig in i smärtan som du själsligen har nu..



STOR STOR KRAM

2011-06-30 @ 10:22:26
URL: http://www.meusohana.wordpress.com
Postat av: ann

Jag förlora min pappa november -09 och det är jobbigt än.Det tar tid att hela sig själv som människa och det får ta den tid det tar.Många minnen kom upp då jag läste ditt inlägg idag.Jag känner ibland när livet känns bra att nu är det färdigt bearbetat men inser sen då minnena kommer att jag fortfarande sörjer honom.Jag har fortfarande min mamma kvar men vår relation är inte som det var med pappa.Min pappa förändrades i samband med cancern och den sista tiden fick i tillbaka de starka band vi haft.Ta vara på alla stunder du får med din mamma,det är de jag lever på idag.Styrke kramar från Åland.

2011-06-30 @ 19:55:23
Postat av: Bellan

Många varma kramar och tankar till dig Anna!

//Bellan

2011-07-04 @ 11:03:28
URL: http://bellan-autism-adhd.blogspot.com
Postat av: SmulAnn

Nu förstår jag vart du tog vägen, saknade din blogg men i ett sånt läge är det viktigt att ni tar hand om er! Förtvivlan och maktlöshet är ord som poppar upp i hjärnan! Jag önskar innerligt att du och din familj få uppleva glädje istället för sorg!

Skänker dig massa kramar och önskar dig och de dina allt gott!

KRAM!

2011-07-05 @ 09:47:21
URL: http://smulann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0