Tankar och känslor som flyger och far...

Som sagt
- jag öppnade här igen, för att jag måste få ha min ventil...! :-)
Och eftersom det är så mycket kaos omkring oss just nu, så har jag varken ork, tid och framför allt inte kunskap om hur jag bäst flyttar min blogg till en annan plats... (tips någon...???)
Hursomhelst - det är för tillfället så galet mycket som händer omkring oss, att jag stundtals känner mig redo för nedräkning...
Men - som den oxe jag är (d v s hyfsat :-) envis...!) och på grund av många andra och mycket bättre skäl, så slänger man inte in handduken!
Dock måste jag erkänna, att det är länge sedan jag kände mig så här slagen...
Visst har man motgångar i livet och jag har absolut haft en hel del tuffa sådana,
men när allting kommer på bred front som det gjort sista 1,5 - 2 månaderna... Då sätts man sannerligen på prov! Och jag är inte säker på att jag skulle klara det om jag fick det skriftligt eller muntligt...
Katt- och råttalek...:-) Ja, det är nog ungefär så vårt liv ser ut just nu!
Hade tänkt dela med mig så mycket mera, men vågar inte...
Så det jag vågar dela med Er här idag, är min oro för min älskade mor...
Nu har hon som tur är fått tid till skiktröntgen till helgen.....
Det kommer absolut, med all säkerhet, att bli en mycket annorlunda sommar!

All kärlek till alla Er underbara, goa och medkännande människor!
'//Anna


Kommentarer
Postat av: ann

Jag är också en oxe,envis då jag bestämt mig för något..Kämpa på och hoppas du ser lite ljus i mörkret runt omkring dig.Kramar från Åland.

2011-06-14 @ 20:18:02
Postat av: Lenaeff

Ja du gumman, det är så hemskt att det ska behöva vara som det är. Att inte ens kunna skriva av sig det man behöver utan att behöva vara rädd för att det ska användas emot dig? Jag önskar dig allt gott!!!

P.S. Ett smidigt sätt att flytta in blogg är att använda wordpress, då kan du importera alla inlägg med bilder, kommentarer och allt i ett svep. D.S

2011-06-15 @ 07:40:16
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 00:01:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0