Kärlek...♥

Ja, det må vara slitet
- men kärlek är det enda jag känner och fylls av för tillfället..!
Och jag hoppas att dagens bilder också förmedlar det!?
Jag har haft en fantastisk 40-årsdag,
och jag är så otroligt tacksam för allt fint och underbart jag fick uppleva och ta emot denna dag...!
Och det är mina älskade systrar och min lika älskade mor som låg bakom denna överraskningsfest
- I love You all! :-)



Beklagar verkligen...
Har SÅ mycket att berätta om och uppdatera,
men den senaste tiden har ju bara varit fullständigt galen...!
Så därför får Ni än en gång bara ett par bilder och några enkla ord från mig :-)
- men tro mig, jag återkommer med a l l t ! :-)
Imorgon ska jag och barnen till familjeavdelningen på BUP
- hoppas verkligen att det blir riktit givande,
för tyvärr så känner jag själv just nu efter den senaste tidens alla händelser,
att jag inte är riktigt motiverad - mest stressad över allt faktiskt..!
Men men - det kommer säkert att bli bra! :-)

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: carola

nämen har jag missat din stora dag?

Vi är ju 71-0r båda 2 då..

Fyller 40 den 19 maj jag....



kram hjärtat

2011-05-03 @ 11:05:03
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt att se hur du strålade i lördags :-) . Många kramar,Pilla

2011-05-03 @ 12:53:47
Postat av: Lenaeff

Hej finaste Anna!

Vad härligt att du fick en sådan underbar dag med så mycket glädje och kärlek.

Och inte kan väl det ordet, kärlek bli slitet?

Kramar om och hoppas ändå att det blir bra med bup. Även om du är inne i en bra period just nu, så vem vet hur det känns om två månader. Då kan det ju vara bra att ha det där i bakfickan att plocka fram som ni tog upp då. Och det kanske är lättare att se på det hela med ett öppet sinne om du är i bättre fas med dig och familjen för stunden...

Kramar om stort och hoppas att den där fina känslan bor kvar länge i ditt hjärta//

Lena

2011-05-03 @ 18:44:39
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Me, myself and I...

Tack älskade vänner, för fina ord ännu en gång! :-)

Carola - okej... :-) Inte så många dagar kvar innan Du också når strecket alltså! :-) Men tro mig - det är inget som varken gör ont eller är farligt..! :-)

Och Du, min älskade "Pilla" - Du är också snart där... :-)! Tusen tack för allt fint Du är med och medverkar till i mitt liv - Du är bäst! Och tack - jo, jag kan nästan tänka mig att jag strålade i lördags... Jag var på ett strålande humör, men vem hade inte varit det när man är omgiven av så mycket kärlek?! :-)

Och till Dig kära Lena - Finns så mycket jag vill säga i och för sig... :-) Men visst har Du rätt, BUP och familjeavdelningen kan säkerligen vara oerhört givande och jag har ju själv valt det :-) - men just nu, med allt vi fått med oss i bagaget senaste veckorna, så blir jag tyvärr bara stressad... Har ju ägnat en hel del tid inom sjukvården de senaste tio åren! Och även om vi har en suverän sjukvård, så är det ju inte direkt kul att befinna sig där dag efter annan.. :-)?

All kärlek till Er alla härliga tjejer! Tack för att Ni finns i mitt liv!

//Anna

2011-05-03 @ 19:45:04
URL: http://annalandinnilsson.blogg.se/
Postat av: carola

Du kan då konsten att lysa upp min tillvaro.

Tack goaste du.



Så skönt med en dag med maken, hemma i kaoset igen.

Hjälpa S, försöka få ordning på mitt eget liv, stackars små sitter i mitten...allt bara snurrar.

Vill kliva av.



kramisar

2011-05-04 @ 09:28:44
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: lena

Hej där,



Jag letar efter en dikt jag såg antingen i din blogg eller i Mamma Zoffes. Jag vet inte hur länge sen det var. Men jag minns en dikt om hur ibland blir en mamma utvald för att hon orkar ha just ett speciellt barn. Var det du som la upp den tro? Har du kvar den?

Jag skulle behöva den för ett litet arbete om adhd.



Vore toppen om du visste...



Allt gott,



Lena

2011-05-05 @ 18:58:41
Postat av: Mamma Zoffe

Till en början Lena.. Någonstans i min lååånga blogg så finns det inlägget ;-)



Och Anna..välkommen över strecket till oss 40 åringar.. Blir så glad över att se att du haft det bra på din dag..för det är du väl värd och unnad efter allt..

Hoppas veckorna/veckan (?)gav någonting via Bup åxå..



STORA KRAMEN

2011-05-09 @ 19:53:57
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0