Letar... :-(

Jag söker febrilt efter orken och energin..
Ork att ta tag i dagen, i barnen, i mig själv och inte minst i mor´s situation..
Energin att hänga med i tempot som är här hemma,
att hålla oss alla flytande
- såväl fysiskt, psykiskt som ekonomiskt,
men inte minst emotionellt...
Allting har liksom blivit för mycket just nu,
och det finns stunder när jag känner att allt är och blir mig övermäktigt...
Men
- man måste ju fortsätta,
det kommer alltid en ny dag
och jag har fler att tänka på än bara mig själv!
Men tyvärr gó vänner
- för tillfället är det tufft på allt för många fronter,
och därför stundtals svårt att hålla skenet uppe..
Men som sagt
- imorgon är en annan dag! :-)
Fast just denna "imorgon" lär inte bli någon bra dag är jag rädd,
imorgon ska jag nämligen med min älskade mor till onkologläkaren och få "domen"... :-(
Det lär bli en svår dag för oss alla!
Tack alla för stöd och hälsningar! <3

Kärlek!
//Anna

"Om allt gick som vi ville
skulle vi inte längre ha något att tala om.
När vi står inför obehagliga situationer som vi inte
kan ta oss förbi kan vi bara slappna av.
Universum fortsätter att arbeta för oss i hemlighet." (Paulo Coelho)


Kommentarer
Postat av: Aspiggan

Kan inte göra annat än att säga att jag tänker på dig, fina fina Anna...

Stora kramar

2011-09-19 @ 22:14:37
URL: http://aspiggan.wordpress.com/
Postat av: Annelie L

Vilket vackert citat.

Hoppas ni tagit er genom dagen och att ni har varandra att prata med så ni inte behöver låsa in era känslor i ert inre.

Det är så svårt när ens mor är sjuk, hur gammal man en är har man behov av sin mammas kärlek.

Massor av kramar till dig // Annelie

2011-09-20 @ 18:08:10
URL: http://zikoria.blogspot.com
Postat av: Bellan

Kan bara säga att jag förstår dig... tänker på dig... och lider med dig...

Mängder med kramar till dig, Anna ♥

//Bellan

2011-09-21 @ 10:29:29
URL: http://bellan-autism-adhd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0