En födelsedag vi inte längre firar på samma sätt...

Idag skulle Du, kära Mor, fyllt år,
och många tankar Du från alla nära och kära får.
Tomheten är fortfarande så total utan Dig,
Du är så saknad av oss alla - Du fattas mig!
Vem hade för ett år sedan kunnat tro,
att döden redan då inom Dig börjat bygga bo..?!
Men Du var Ditt vanliga glada, kärleksfulla, omtänksamma, tappra jag,
som ställde upp för oss alla, natt som dag!
Du ville så gärna hos oss få vara kvar,
men sjukdomen ville annorlunda och förde Dig till Far...
Det gör så ont när ett hjärta brister,
när man så mycket kärlek och värme mister.
Och det kommer flera dagar som denna, då saknaden blir extra stor
- men så var Du också one-of-a-kind, ja helt outstanding, älskade lilla Mor! ♥
Grattis på födelsedagen
- Du borde ha fått fira många flera! ♥

Jag älskar Dig - och saknar Dig (er!) oerhört mycket!
//Anna






Kommentarer
Postat av: Marie

Många varma kramar till dej!

Jag har äntligen hittat tillbaka hit...kommer nu stanna.

Vet vad du går igenom, jag förlorade min äskade pappa 27 november och har nog inte riktigt förstått det än. Saknad, tomhet.

Kram

2012-03-05 @ 08:18:40
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: iesson

känner starkt för dig och vet hur din sorg är - själv förlorade jag min pappa när jag var 17 år. Sorgen lever med mig och han finns där ändå, stöttar och tröstar och ser mig för det jag är och kan. Kärleken finns alltid kvar - inom oss... <3 iesson

2012-03-17 @ 06:41:44
URL: http://iesson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0