Varför gör det så ont...?!

Jag antar att jag låter aningen patetisk nu
- jag ska ju föreställa en vuxen kvinna på 40 bast, och är dessutom mamma till två underbara, härliga och förfärliga ungar... :-)!
Men stundtals blir saknaden, tomheten och sorgen så förfärligt stor och total och det känns som att jag tappar andan... Varför måste det göra så ont när hjärtan brister - när en ( eller flera!) av livsträdets grenar bryts av..?!
Jag älskar Er Mor och Far - alltid! <3

Kärlek!
//Anna


Om nu någon undrar över bildvalet, så var det för mig självklart
- min älskade mor älskade sina orkideér och hade ett antal... Jag tog hand om två av dom, väl medveten om att jag aldrig lyckats hålla dom vid liv! Men - det här är en av min mor´s "pinnar" som minsann börjat blomma:-) - känns rätt bra om jag får säga det själv! :-)


Kommentarer
Postat av: Mamma Z

Härligt att du öppnat bloggen igen <3 Har saknat den!!



fina du..tror att man kan vara 60 år och mist sin mamma och känna samma saknad..tror inte det har med vår ålder att göra..en mamma är alltid en mamma oavsett hur gamla vi är när de lämnar oss..

Tillåt dig att känna saknad..att få vara liten innerst inne..för det gör satans ont och måste få göra det..sorgen kan man ju inte skynda sig ifrån..



Bamsekramen

2012-02-29 @ 01:10:49
URL: http://www.meusohana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0