K ä r l e k

KÄRLEK - till Er alla...!!! :-)
Och lite extra till alla Er som senaste dygnet hört av sig till mig via mail, sms, telefon eller här på bloggen.
Om Ni visste vad Er omtanke betyder för mig, tack för Ert stöd och Era sympatier!
Och jag lovar - jag kommer så fort jag orkar att berätta vad som hänt med min älskade och efterlängtade islandshäst!

Men "for now" - jag känner mig ganska låg och har fullt upp med att hålla skenet uppe.. :-) Det är ju trots allt jul!
Så här följer ett utdrag ur en helt UNDERBAR version av Alphaville´s "Forever young" i tappning av Ainbusk Singers;

"....För evigt nu
låt mig få va´för evigt nu
- så hos mig vill jag att stunden stannar
för evigt
för evigt nu..."

...Kunde ju inte ha sagt det mycket bättre själv! :-)
Carpe Diem!

Kramar,
Anna

Kommentarer
Postat av: m i @

smyger omkring och kolla hur alla har det, passar på att önska en riktigt God Jul och sänder massor av positiv energi och stora kramar :)



KRaaaM

2008-12-22 @ 14:49:57
URL: http://min-reflextion.blogspot.com/
Postat av: SmulAnn

Kramar till dig Anna! Ha en riktigt GOD JUL!

2008-12-22 @ 18:18:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248
Postat av: cinderellaheart

Men vad har hänt?

Jag är verkligen ledsen för din skull, förstår att du längtat efter din häst. Sänder dig en tröstekram. Om vi inte hörs något innan jul så önskar jag dig och din familj en god sådan iallafall!

2008-12-23 @ 01:41:41
Postat av: Anonym

Hej på dej vännen!

Har nu suttit uppe länge och läst i din blogg, fast jag skulle lagt mej för länge sedan. Man blir helt tagen av dina berättelser. Du är verkligen duktig på att skriva. Tycker du är en värdig vinnare och har röstat på dej. Sköt om dig och barnen så hörs vi snart och hälsa familjen, kram. Din vän Annika ifrån Varberg.

2009-04-15 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0