High Chaparall...

Goddagens!

Efter en mardrömslik natt, då T plötsligt vägrade sova och jag tvingades vara uppe med henne mellan kvartitolv inatt och halvfyra imorse, är det alltså dags att åka till High Chaparall om typ en timme... Jippi! Vilken tajming! Suck...

Efter att ha lyssnat på T:s pladder och tiggande om att höra "Lolloll" och "Bäbä" hela natten och såhär på morgonkvisten inte ha något annat val än att sätta på den nya favvo-plattan till höggljutt "sjungande" (läs "illvrålande") och dansande ungar, så känner jag mig allt utom taggad till att åka iväg och leka cowboy och indianer.. :-)

Men men - det är bara att gilla läget och skärpa till sig. Varken A eller T har någon större förståelse för mamma´s huvudvärk och klagan över sömnbrist!
Ja, visst är det härligt med semester...?! :-)

Ha en underbar dag!

Kram,
Anna

PS. Fortsätter uppdateringen från Turkietresan när jag kommit hem från Småland imorgon..! DS.



Kommentarer
Postat av: Pilla

Nu får ni väl ta och lugna ner er lite??

Hade inte ni SEMESTER!!!

kram

2008-07-03 @ 19:39:09
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0