Välkommen till min nya blogg!

Här är det - hör och häpna! - tänkt att jag äntligen ska skapa min egen blogg!
Efter att en LÅNG tid ha gått och tänkt att jag skulle, men inte blivit färdig - och  fått tummen loss typ..! :-)
Trots ivrigt påhejande från mina närmsta, som vet hur mycket mitt skrivande betyder för mig och ofta tyckt att jag bör dela med mig.. Men det är ju samtidigt lite läskigt!? För tänk om Ni som läser detta inte gillar det jag "gör"? Och naturligtvis kan ju inte alla tycka att jag skriver fantastiskt, det förstår jag ju - men ändå... När det betyder så oerhört mycket för en själv och när man delar med sig så mycket av sitt innersta och lämnar ut sig, så känns det lite nervöst..
Men men - nu hoppar jag!

...Och kom ihåg att det onda måste finnas för att det goda ska bli synligt! :-)

Kram,
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0