S.O.S

OK - nu har jag försökt i typ en månad att få HJÄLP till min son och oss, utan någon som helst framgång.
Trots upprepade samtal och ett antal lämnade, desperata, meddelanden har ingen återkommit.
Så nu undrar jag - om jag typ klär av mig naken och ställer mig ute på gatan, är det någon som ser och hör mig då??
Om inte annat, så lär jag ju bli ett fall för polisen och därmed är risken även stor att jag hamnar i media - och DÅ kanske någon hör och förstår min/vår desperata bön efter hjälp?!

Kommentarer
Postat av: pilla

MEN lilla vän,detta e ju inte klokt!

Det där med att klä av sig naken har gett reaktioner i alla fall på min blogg,så gör ett försök ;-)

Lite risker får man ju ta här i livet..ha,ha..

Kram på dig! Pilla

2008-10-07 @ 18:19:27
Postat av: J O A

Hej!! Jag såg att min syster hittat dig nu och jag hoppas att hon kan hjälpa dig med dina tankar och funderingar och att hon kan hjälpa dig bli lugnad ifråga om framtiden....för jag kan säga att om du skulle se min systers son DAG skulle du aldrig kunna gissa hur han var som barn.

Jag tänker på dig Anna!! STOR KRAM JOA och kom alltid ihåg- fråga min syster , vad du än undrar över, hon kommer svara dig allt hon kan! Kram!

2008-10-07 @ 18:59:03
URL: http://litetsomjaglever.blogspot.com
Postat av: SmulAnn

Ja att klä av sig naken är kanske ett sätt, risken är väl att du skämmer ut dig :-) Men uppmärksamhet får du säkert...Ring till BUP och tala om att din son sagt att han vill dö...Det brukar hjälpa...cyniskt men sant.

2008-10-08 @ 13:06:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0