Jubileum! :-)

Jag insåg nyss att mitt förra inlägg ("Kärlek"),
faktiskt var nummer 300..! :-)
Och det lär bli trehundra till, om jag känner mig själv rätt..!
Jag brinner för mitt skrivande och tycker verkligen att det är kul.
Däremot så m å s t e jag få hjälp av någon (??!) att fixa till min
blogg, så den ser lite trevligare ut :-)! Skulle gärna vilja byta namn på den
också, men jag vågar inte själv fixa och trixa för mycket (eftersom synen dessutom inte
är min bästa vän, så känner jag att hjälp är på sin plats, tihi!) - vill ju absolut
inte riskera att förlora alla de texter och kommentarer som hittills skrivits!

Tack till alla Er som besöker min blogg och lämnar små hälsningar
och peppande ord då och då - det betyder jättemycket för mig!

Delar med mig av några rader jag klottrade ner häromdagen,
Ni vet en sådan där dag då det mesta gick galet och kändes tungt..;

Tålamodet tryter och frustrationen är
nära vanvettets rand,
när det verkar som att kärlek och hat
går hand i hand...
Samvetet slår till
hårt och brutalt,
när man inser att man förlorat sig själv, totalt...
För när orden och orken tar slut
och tårar och maktlöshet tar över
Då blir behovet av hjälp akut
- stöd, kärlek och en hjälpande hand
man behöver...

Kärlek!
//Anna




"Ta vara på alla chanser i ditt liv,
för går de dig förbi,
dröjer det länge innan de återvänder." (P Coelho)


Kommentarer
Postat av: Glitterblomma

Skickar dig en varm go kram Anna, vilken kvinna du är!

2009-04-19 @ 18:14:53
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: **Wojtan**

Det är verkligen en fin vers som du skrivit. Just den hjälpande handen har jag alltid svårt att be om, försöker därför alltid hjälpa andra, innan de ber mig.

Kram

2009-04-19 @ 21:43:39
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Anonym

Skickar dig en god go natt kram som jag så väl vet att du behöver idag!!

kram,kram

2009-04-19 @ 22:10:47
Postat av: carola

jösses så fint och bra du skriver...

Jag behöver en dos av dig minst en gång om dagen jag..

kram och god natt

2009-04-19 @ 22:19:15
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

idag gör det ont i själen..

Min dotter ser allt så negativt och vänder på allt..Slutat tagit sina mediciner och allt, så det är upp och ner..

så jobbig så jobbigt...

2009-04-20 @ 14:21:49
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: emily

jag är tyvärr ingen hejare på det där med att göra om bloggar.. Men du kan alltid göra en "test" blogg där du kan kopiera in din nuvarande design och sen pilla lite och se var du hamnar :) Då finns din gamla alltid kvar ju!

kramar

2009-04-20 @ 18:32:10
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: SmulAnn

Du skriver så fint och bra så jag hoppas verkligen att du fortsätter 300 inlägg till! Tycker också att du ska försöka att publicera dina texter! De är väl värda att läsas av andra1

Kram!!!

2009-04-20 @ 18:53:09
URL: http://blogg.aftonbladet/25248.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0