Röra, kaos och stress..

Suck..
Märkligt - alla de positiva tankarna och ljusa förutsättningarna som jag kände igår, är nu typ borta..!?
Nejdå - missförstå mig inte, jag är fortfarande vid gott mod... Egentligen... Men plötsligt känns allt så förfärligt rörigt och stressigt!

Jag har precis fått besked om att jag troligen kan få tillträde till huset ännu tidigare än vad jag innan trott, och det är ju helt underbart! :-)
Men... Samtidigt så för det ju dessutom med sig en hel del pappersarbete och framför allt många telefonsamtal om gud vet allt, att fixa..!
Därför har jag ägnat flera timmar i förmiddag åt att jaga mäklare, postkontor, adressändring, telia, Eon... You name it!
Och just nu känns det något bättre igen, efter att ha kunnat bocka av några saker från min LÅNGA "att-göra-lista"! :-)

Och just nu är jag allra mest upprörd över att jag inte kommer att kunna blogga och / eller använda nätet på typ en vecka när jag väl flyttar..!? Haha.. Hur ska det gå liksom?! Och faktum är att jag tycker det är lite märkligt med dagens teknik, att man ska behöva vänta åtta arbetsdagar på att få sitt bredband flyttat..?!

Nåja, en sak i taget, en dag i sänder och fortsatt lätt till sinnet, så kommer säkert allting att lösa sig!

Nu ska jag stressa vidare och förhoppningsvis kunna beta av några punkter till på min "lilla" lista... :-)

Ha en underbar dag!

Kärlek!
//Anna

"Det enda som ger allting liv, är kärleken.." :-)


Kommentarer
Postat av: dagstjarnan

Vill ha hus igen!!!!



BS:

Hej du!!



Ja det finns många "hårda" pojkar!! Hehehe



Ja de gjorde det på mig med när jag fick på den i natt. =/

Ja texten är fin.



Ha en super dag



Kramar



PS kolla in dessa grupper då!!

http://blogg.aftonbladet.se/24803/perma/1134912



DS

2009-02-23 @ 14:50:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803
Postat av: towe

Du ska se att positiviteten kommer minst lika snabbt som dom jobbiga tankarna kom... Men jag vet, det är inte kul att flytta. Hoppas du får mycket hjälp så det gå fort åtminstone.



Tack för Dina ord. Kan bara säga detsamma. För du delar ju också med dig öppenhjärtligt av ditt liv. Ärliga och gripande bitar som säkert är svåra att tänka på då och då. Beundrar dig så för att du väljer Livet och Älskar det. För det verkar du göra :)



Nu blir det kvällsmål här. Sen sova. Är helt slut!

2009-02-23 @ 18:49:09
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0