Normal eller ej... :-)

Som sagt, vem kan säga vad som är normalt eller inte egentligen?
Alla har vi olika förutsättningar och utifrån dom är jag säker på att vi alla gör så gott vi kan,
och det brukar nog räcka ganska långt! :-)

Men idag ska denna högst (o)normala mamma (?!) i alla fall gå med högt buret huvud till
elevrådskonferens för sonen på skolan... Och jag kan garantera att jag är taggad!
Som det verkar kommer jag dessutom att få med mig kuratorn ifrån BUP till mötet, vilket förstås vore alldeles utomordentligt bra.
Men oavsett så har denna tigrinnan vässat klorna och kommer inte att gå ifrån detta samkväm,
utan att ha fått ordentliga svar på hur man tänker hjälpa A i fortsättningen och fått mer eller mindre skriftligt på
vilket stöd han kommer att få!

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Lycka till och stå på dig. Vad skönt att du får BUP med dig, ju fler myndighetspersoner som är med dessto bättre brukar det kännas. Hoppas verkligen att mötet leder till något bra för din son. Och helt klart ska du se till att få allt nedskrivet. Tänker på dig och ska hålla alla tummar jag kan uppbåda :)

Kom ihåg...du känner honom bäst, vet vad som är bäst för honom. Och du är en enastående förälder!!!

Bra att du vässat klorna ordentligt ;)

Många tankar och kramar till dig//Lenaeff

2010-09-27 @ 08:51:15
URL: http://mastermind.bloggsida.se/
Postat av: Åsa

Stå på dig Anna, & lycka till

Kram Åsa

2010-09-27 @ 09:00:43
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Bellan

Åh, hoppas mötet går bra - jag håller tummarna så de blir blå!

Stå på dig nu.



Skickar många stärkande styrkekramar till dig, Anna!

//Bellan

2010-09-27 @ 13:31:02
URL: http://metrobloggen.se/svampbobtjejen
Postat av: Lenaeff

Hej där vännen! Hur gick det på mötet? Hoppas att det blev nåt bra av det hela.

Kramar från Lena

2010-09-30 @ 21:26:57
URL: http://mastermind.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0