I´ll take the risk... :-)



Jag tar risken,
och hoppas innerligt att inga illvilliga försöker använda mina egna och innersta tankar emot mig...?
För just nu händer det allt för mycket i mitt (vårt!) liv,
och jag behöver mer än någonsin mitt skrivande
och det ventilationshål som det innebär...
Och eftersom jag på grund av allt kaos omkring mig varken har tid, kunskap eller ork,
för att försöka skapa mig en ny blogg,
så väljer jag att "öppna" här igen,
och korsar fingrar och tår för att allt ska gå bra... :-)

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Fina rara Anna!

Jag hoppas innerligt att ingen är så illvillig. Jag förstår din tveksamhet, men tycker att du är tuff! Vad gör man om man inte kan pysa ut lite förtvivlan och oro någonstans? Det behöver vi alla ibland. Hoppas verkligen att ni är på väg mot en bra lösning i livet så ni kan få en nystart.

All kärlek till dig Anna!

STORA STYRKEKRAMAR FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA!

Lena

2011-06-09 @ 00:45:41
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Finns här.....alltid! kram

2011-06-09 @ 12:33:02
Postat av: Bellan

Jag hoppas verkligen att det ska fungera för dig att kunna skriva av dig på bloggen. Blir så arg över när man hör att någon vill använda dina ord emot dig.



Skickar varma kramar till dig!

//Bellan

2011-06-09 @ 22:27:03
URL: http://bellan-autism-adhd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0