Jag reser mig igen...:-)

Få saker kan trigga igång mina "oxe-instinkter",
som vid de tillfällen då jag känner mig sviken / har hamnat mellan stolarna eller fått ett löfte som inte hålls...
För DÅ går jag igång - med all den envishet och tjurskallighet som bara en oxe kan ha,
blir förvisso oftast även lite förbannad,
men sen jäklar bestämmer jag mig för att nå det mål jag satt upp no matter what - och det är just envisheten och kanske även till viss del ilskan, som gör det..!
Men faktum är, att det fungerar:-)!
Så tro mig
- när jag nu säger att jag vet vilken väg jag ska gå och att jag kommer att fixa det,
vilka problem som än dyker upp längs vägen,
så blir det också så...
Och DET, mina vänner, är ett löfte:-)!
 
Kärlek!
//Anna
 
"Lev inte snabbare än Din skyddsängel kan flyga...!"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0